Премини към основното съдържание

Количествени методи

  • Пряко стандартизирано интервю (PAPI - Pen and Paper Interview)
    • Подходящо за достигане до максимално широк кръг от представителна извадка за населението в цялата страна или за определени региони
    • Въпросникът се попълва от обучени интервюери
    • Постоянен контрол върху реализирането на интервютата
    • Постоянен контрол при изпълнението на извадката
  • Омнибус (Omnibus)
    • Подходящ за блок въпроси
    • Оптимално съотношение между цена и качество
    • подходящ за достигане до максимално широк кръг от представителна извадка за населението в цялата страна
    • Постоянен контрол върху реализирането на интервютата
    • Постоянен контрол при изпълнението на извадката
  • Стандартизирано онлайн интервю (СAWI – Computer Assisted Web Interview)
    • Подходящо за реализиране на проучвания сред специфични таргет групи
    • Подходящо за реализиране на проучвания по чувствителни теми
    • Попълването на въпросника се извършва самостоятелно от респондента онлайн
    • Постоянна актуализация на данните
    • Контрол при изпълнението на извадката
  • Пряко стандартизирано телефонно интервю  (CATI - Computer Assisted Telephone Interview)
    • Подходящо за реализиране на експресни, кратки по времетраене проучвания сред разнообразни таргет групи
    • Попълването на въпросника се извършва с компютър
    • Въпросникът се попълва от обучени интервюери на агенцията
    • Постоянен контрол върху реализирането на интервютата
    • Постоянен контрол при изпълнението на извадката

За нас

НАСОКА e независима национална социологическа агенция за маркетингови, социални и електорални проучвания, създадена през 2020 г. Агенцията разполага със собствена платформа за онлайн проучвания.